Fit worden.
Fit blijven.

Gratis proefles

Sporten

Wij geloven in een natuurlijke manier van bewegen, in kleine groepjes. Dit noemen we Small Group Training, ofwel SGT. Gedurende de hele week, kan je meedoen met de trainingen. De FIT is de basis van onze methode en die raden we iedereen aan. Deze training kan je op elke niveau meedoen, de trainer helpt je waar nodig en zo gaat iedereen voldaan naar huis.

Naast de FIT zijn er nog een aantal andere trainingen. Je kan meedoen aan OBW, HIT, PIT, WOD, BBB, Bootcamp (alleen in de zomermaanden) en Yoga. Alle lessen zijn uitdagend op elke niveau, doelgericht en duren ongeveer 45 tot 60 minuten. 

De SGT’s van Sportstudio 79 zijn een Total body-workout. Hiervoor gebruiken we geen fitnessapparaten, maar het eigen lichaamsgewicht, soms in combinatie met een kettlebell, TRX of losse gewichten. Oefeningen zoals bijvoorbeeld een Push Up, een Plank, een Burpee of een Squat vormen de basis van de verschillende trainingen. Zo gebruiken we bij de FIT toegankelijke varianten van deze oefeningen, bij de PIT wat meer gewicht voor extra kracht opbouw en bij de HIT juist meer snelheid of explosiviteit om aan de conditie te werken. 

Elke maand is er een nieuw trainingsschema om het lichaam keer op keer te prikkelen en te ontwikkelen. Voor het beste resultaat volg je twee of drie keer per week een SGT. De SGT’s zijn een goede aanvulling op andere sporten zoals hardlopen, voetbal, hockey, klimmen, wielrennen of zwemmen. Kijk op ons rooster voor een compleet overzicht van alle trainingen.

Ben jij zwanger en wil je graag door blijven sporten, maar liever niet in een zwangerschapsklasje? Breng ons op de hoogte in een mail naar info@sportstudio79.nl. Waar nodig, maken onze trainers aanpassingen binnen de SGT FIT zodat je op jouw niveau kunt blijven sporten.