Fit worden.
Fit blijven.

Gratis proefles

Sporten

Wij geloven in een natuurlijke manier van bewegen, in kleine groepjes. Dit noemen we Small Group Training, ofwel SGT. Gedurende de hele week kan je meedoen met de SGT FIT, de basis van onze methode.

Naast SGT FIT bieden we ook andere mogelijkheden om te bewegen. Je kan meedoen aan SGT OBW, HIT, PIT, WOD, BBB, Bootcamp (alleen in de zomermaanden), Yoga en Kickboksen. Alle SGT’s zijn uitdagend op elke niveau, doelgericht en duren ongeveer 45 tot 60 minuten.

De SGT’s van Sportstudio 79 zijn een Total body-workout. Hiervoor gebruiken we geen fitnessapparaten, maar het eigen lichaamsgewicht, soms in combinatie met een kettlebell, TRX of losse gewichten. Oefeningen zoals opdrukken, de plank, burpees en squats vormen de basis van SGT.

Elke maand is er een nieuw trainingsschema om het lichaam keer op keer te prikkelen en te ontwikkelen. Voor het beste resultaat volg je twee of drie keer per week een SGT. De SGT’s zijn een goede aanvulling op andere sporten zoals hardlopen, voetbal, hockey, klimmen, wielrennen of zwemmen. Kijk op ons rooster voor een compleet overzicht van alle trainingen.

Ben jij zwanger en wil je graag door blijven sporten, maar liever niet in een zwangerschapsklasje? Breng ons op de hoogte in een mail naar info@sportstudio79.nl. Waar nodig, maken onze trainers aanpassingen binnen de SGT FIT zodat je op jouw niveau kunt blijven sporten.